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[Officiel] ENB Series
Amélioration des couleurs et du Timecyc. ^^
@Harley: Au pire tu le vire.
@Tony:
Très bon screen ^^
@Harley: Au pire tu le vire.
@Tony:
Très bon screen ^^
Warren Brockwell- Messages : 1575
Date d'inscription : 18/03/2013
Age : 85
Ancien Prenom_Nom : Felipe Hernandez
Re: [Officiel] ENB Series
@Harley: Omg.. Je veux ton jeu! Les flous en arrière plan sur ta vidéo sont magnifiques - tes screens également.
Nino Padilla- Messages : 493
Date d'inscription : 31/01/2015
Ancien Prenom_Nom : QCCREW
Re: [Officiel] ENB Series
Warren c'est quoi ta config PC ?
Antwan Stacks- Messages : 2892
Date d'inscription : 06/09/2012
Re: [Officiel] ENB Series
Magnifique Warren, vraiment.
Richard Havenstein- Messages : 4875
Date d'inscription : 04/10/2013
Ancien Prenom_Nom : Treyshawn Harris
Second personnage : Rodrigo Alvarez
Re: [Officiel] ENB Series
Rodrigo Alvarez a écrit:Magnifique Warren, vraiment.
Omar Noriega- Messages : 4611
Date d'inscription : 01/07/2013
Re: [Officiel] ENB Series
bof harley, jai meilleur, j'poste les screens demain
Alejandro Burgos- Messages : 270
Date d'inscription : 02/01/2015
Re: [Officiel] ENB Series
Comment je peux modifier mon enb ig, svp ?
highgroves- Messages : 5325
Date d'inscription : 14/11/2010
Age : 29
Re: [Officiel] ENB Series
Vrai série de Screen de mon ENB ^^
Yuki Tobayashi- Messages : 1772
Date d'inscription : 30/01/2013
Second personnage : Aimi Ostukimi
Re: [Officiel] ENB Series
Shift+Enter si ta un enb 0.243 mais je sais pas comment ils modifies le DOF ou les ombres en détailles.
Chris Caden- Messages : 3607
Date d'inscription : 10/04/2012
Ancien Prenom_Nom : Rudy Irvin
Jessy Denski
Re: [Officiel] ENB Series
Vous faites chier sans blague.
J'suis impatient de monter mon PC..
J'suis impatient de monter mon PC..
Nino Padilla- Messages : 493
Date d'inscription : 31/01/2015
Ancien Prenom_Nom : QCCREW
Re: [Officiel] ENB Series
Rien à dire Calvi, t'es vraiment selon moi, le détenteur de plus bel ENB de ce forum! Du moins, dans ceux qui l'exposent. Bien vu l'artiste.
Busta Toddler- Retraité Staff
- Messages : 2770
Date d'inscription : 28/11/2012
Age : 30
Ancien Prenom_Nom : cisco
Second personnage : junior
Re: [Officiel] ENB Series
ya du lourd ici
Joyce Hedgepeth- Messages : 7727
Date d'inscription : 11/01/2015
Re: [Officiel] ENB Series
Calvi c'est mon p'tit de toute façon
Alvaro Braga- Messages : 1501
Date d'inscription : 03/03/2012
Age : 26
Re: [Officiel] ENB Series
Travail sur un nouveau truc pour l'ENB :p
Yuki Tobayashi- Messages : 1772
Date d'inscription : 30/01/2013
Second personnage : Aimi Ostukimi
Re: [Officiel] ENB Series
Vos PC du futur sérieux.
Rosario Barajas- Messages : 2912
Date d'inscription : 06/04/2013
Ancien Prenom_Nom : #225
Re: [Officiel] ENB Series
Azuko_Matsuda a écrit:Travail sur un nouveau truc pour l'ENB :p
fin de page ^^
Yuki Tobayashi- Messages : 1772
Date d'inscription : 30/01/2013
Second personnage : Aimi Ostukimi
Re: [Officiel] ENB Series
Aaliyah Barksdale a écrit:
Beaucoup trop noir et blanc :/
VOUS ME REDONNEZ ENVIE DE MODDER mais je me connais et je vais pas arrêter de toutes les vacances
Alvaro Braga- Messages : 1501
Date d'inscription : 03/03/2012
Age : 26
Re: [Officiel] ENB Series
VOUS ME REDONNEZ ENVIE DE MODDER mais je me connais et je vais pas arrêter de toutes les vacances
Bah reviens alors x).
Yuki Tobayashi- Messages : 1772
Date d'inscription : 30/01/2013
Second personnage : Aimi Ostukimi
Re: [Officiel] ENB Series
J'ai une approche Bloods à faire et un bac blanc à préparer c'est chiant, j'ai pas envie de passer ma vie sur xMovie
Là jvais bouger chez un pote, mais faites moi rappeler que je dois poster un patch qui règle pas mal de bug dans la version PC de S.A (ce même patch déverouille la fameuse limite des 100 fps sur windows 7)
changelog :
Là jvais bouger chez un pote, mais faites moi rappeler que je dois poster un patch qui règle pas mal de bug dans la version PC de S.A (ce même patch déverouille la fameuse limite des 100 fps sur windows 7)
changelog :
- Spoiler:
- 14ms frame delay has been removed. As a result, game now locks properly on 30 FPS instead of 25 FPS
Game FPS has been limited to 1000 FPS (with Frame Limiter off) to prevent freezing during fadeout moments
Mouse should not lock up randomly when exiting the menu on newer systems anymore
NUM5 is now bindable (like in 1.01)
16:9 resolutions are now selectable (like in 1.01)
If the settings file is absent, the game will now default to your desktop resolution instead of 800x600x32
A heap corruption in one place is now fixed (did not affect gameplay but could potentially make the game crash)
EAX/NVIDIA splashes are now removed (can be toggled on/off; OFF by default)
Subtitle and Radio text sizes can now be toggled between the original release and updated Steam version (defaults to Steam sizes)
Area name colour now matches the gang colour of the gang that owns that territory (Los Santos only) (can be toggled on/off; DISABLED by default)
Wet road reflections render properly again (just like with Road Reflections Fix)
Helicopter rotors and plane propellers now work correctly. They now have a blurring effect present in VC and PS2 version of SA
Hunter interior does not dissapear when viewed through the glass door panel
Dual rear wheels now show up properly (Yosemite, Tanker etc.)
Weapons are now visible when viewed through a vehicle window
Holding a weapon will not cause some objects to be incorrectly lit anymore
Blown up vehicles are now correctly coloured and no longer shine (like in 1.01 and Steam versions)
Dirty cars are now able to get clean (like in 1.01)
Each car has an unique numberplate now
Custom numberplates now show up correctly in all cases
Custom numberplates are now also allowed on bikes
Numberplates are now bilinear filtered, resulting in a smoother look
Vehicle lights do not get dark after being being initially lit anymore (like on PS2)
Detached vehicle parts will now remain the same colour as the vehicle they came from
Detached vehicle parts now render from both sides
Moonphases now show up correctly, like on PS2 version (only when playing in 32-bit colour mode)
Toggling car lights on does not make windows invisible when viewed from inside anymore
Illumination value from timecyc.dat now accepts any float value in 0.0-2.0 ranges, not just 0.0, 1.0 and 2.0
In addition, if illumination value is absent from the timecycle (like on a stock PC timecycle), the game will now default to 1.0
Lights now get casted on vehicles and peds properly - previously, they'd dissapear under some conditions
In addition, when playing on Visual FX Quality higher than low, the game will now cast up to 6 lights on each model both indoors and outdoors (on Low details, game's stock behaviour has been kept - allowing up to 4 lights per model outdoors and 6 indoors)
Introduced several fixes for rendering objects with an alpha channel, including an experimental two-pass rendering mode (see SilentPatchSA.ini for more details; can be toggled on/off, DISABLED by default). Two-pass can be selected to use Silent's code or aap's code - the latter aims towards emulating the PS2 alpha test
Muzzle flash looks better now
Coronas' don't have a Z test forced all the time now - as a result, sunglare now matches original PS2 version
Night Vertex Colours are now handled by a shader - as a result, transistion from day to night vertex colours is now smooth, just like on PS2 version
With User Tracks automatic scan enabled, MP3 playback will now work properly if QuickTime is not installed
User Tracks now supports the FLAC codec (Only 8/16/24bits, Mono/Stereo and up to 48Khz)
PCM WAVE has been expanded to also accept additional profiles (Now 8/16/24bits, Mono/Stereo and up to 48Khz)
PCM WAVE files with an ID3-TAG will now also work with the game
Temple and Queens are now correctly called on the police scanner
Travelling far away from the map will no longer trigger the extra gang territories glitch, nor will it corrupt the Taxi Driver submission
Gym glitch ("You have worked out enough..." showing infinitely) has been fixed (can be toggled on/off; ENABLED by default)
Saving in Madd Dogg's mansion will no longer trigger the missing basketball glitch (can be toggled on/off; ENABLED by default)
Impound garages now function correctly, allowing the player to recover his last vehicle after it had vanished after a mission start
In addition, impound garages will now store player's car when he's busted
Streamed entity list has been expanded a bit, so now the game world shouldn't flash when looking down with high Draw Distance settings anymore
Mouse rotates an airbone car only with Steer with Mouse option enabled
Towtruck tow hitch does not get bugged after it has been fixed anymore
Plane doors don't corrupt after the plane has been fixed anymore
Fixing a plane will now reset its moving props to an undamaged state
Several vehicle components (most notably, Rumpo's front bumper and Bandito's moving prop) will not get glitched after the vehicle has been fixed anymore
Weapons and a jetpack now cast proper shadows
Crosshair doesn't mess up weapon icon when on a jetpack anymore
Free resprays will not carry on a New Game now
Previously present only on PS2, 'Cars drive on water' cheat is now toggleable - its string is SEAROADER
Fixed a 1.01 only tiny memory leak which occured every time the player switched a radio station
Steam version has proper aspect ratios now
IMG size checks have been removed from the Steam version
Steam version of the game will not reject 1.0/1.01 saves anymore (still, a compatible SCM is needed for the save to work
Dernière édition par Alvaro Braga le Mar 17 Fév - 13:48, édité 1 fois
Alvaro Braga- Messages : 1501
Date d'inscription : 03/03/2012
Age : 26
Re: [Officiel] ENB Series
Ok ok je te rappellerais :p
J'ai bien bossé sur l'effet encore des ptit réglages et je devrais avoir un truc pas mal.
J'ai bien bossé sur l'effet encore des ptit réglages et je devrais avoir un truc pas mal.
Yuki Tobayashi- Messages : 1772
Date d'inscription : 30/01/2013
Second personnage : Aimi Ostukimi
Re: [Officiel] ENB Series
J'ose même plus poster, vous avez relever le niveau, y'a du haut, on commence à rentrer dans du gta forum niveau qualité de screens.
Invité- Invité
Re: [Officiel] ENB Series
Marlon Newberry a écrit:J'ose même plus poster, vous avez relever le niveau, y'a du haut, on commence à rentrer dans du gta forum niveau qualité de screens.
Tu sais on a bosser longtemps pour des rendu comme ça ^^ pas comme sizz qui a fait le buzz 1vec un truc fait en deux seconde chrono x) non mais poste quand même c'est pas car ton enb est medium ou low qu'il sera moche et nul.
Yuki Tobayashi- Messages : 1772
Date d'inscription : 30/01/2013
Second personnage : Aimi Ostukimi
Re: [Officiel] ENB Series
Perso ça m'plait, au moins ça pousse à se dépasser, ce que je vais essayer (les vrais connaissent El Ghost)
Alvaro Braga- Messages : 1501
Date d'inscription : 03/03/2012
Age : 26
Re: [Officiel] ENB Series
Alvaro Braga a écrit:Aaliyah Barksdale a écrit:
Beaucoup trop noir et blanc :/
Oui, c'est vrai mais je préfère ce ton-ci comparé à l'ancien :
highgroves- Messages : 5325
Date d'inscription : 14/11/2010
Age : 29
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